Stralende slotdag 2019! (Video)

23 juni 2019 13:15

Op een zonovergoten sportpak Souburgh vond zaterdag 22 juni de traditionele slotdag plaats.

Sportiviteit, plezier, muziek, lachende kinderen, fanatieke ouderen, lekker eten en drinken waren de ingrediënten van een geweldig slotakkoord van het seizoen 2018-2019.
We hadden ons geen beter einde van dit feestelijke seizoen kunnen wensen. Veel mensen deden enthousiast mee aan het spellencircuit. Er werd gretig gebruik gemaakt van de buikschuifbaan en ook vond niemand het erg om van de "hanenbalk" geknald te worden en in t badje te belanden. Een welkome verfrissing op de warme middag.

Nadat de winnaars hun prijs (een bioscoopbon ter beschikking gesteld door Landvast) in ontvangst hadden genomen werden er nog enkele bijzondere prijzen uitgereikt.

De "Rinus Verkaik Wisselschaal" voor het netste team vanwege het goed omgaan met ons materiaal ging dit seizoen (wederom) naar JO17-2. Omdat er helaas niemand aanwezig was van dit team zal de schaal later worden overhandigd.
Damiën Buwalda ontving de wisselbeker voor selectietopscorer. Youri Groenendijk eindigde als tweede in het topscorer klassement, ook hij kreeg een beker uitgereikt door Rinus Verkaik. Volkan Elibol werd topscorer van het tweede elftal. Hij was helaas niet aanwezig om de beker in ontvangst te nemen.

We kunnen het niet vaak genoeg benadrukken maar wát zijn we blij met jullie: leden, supporters maar bovenal onze fantastische vrijwilligers die het hele jaar energie steken in de club en die óók deze dag weer hard gewerkt hebben om er zo'n leuke dag van te maken. Natuurlijk een diepe buiging voor de organisatoren, want het is ieder jaar weer verschrikkelijk veel werk om de slotdag te organiseren. Maar natuurlijk ook de rest van alle hulp waar we op deze dag konden rekenen: van keukenhulp, tot bardienst, van de bbq-bakkers tot spelleiders. Iedereen super bedankt voor een geweldige dag.

Een speciaal dankwoord aan het restaurant ’t Raedthuijs voor het mede mogelijk maken van de barbecue: heel erg bedankt, iedereen heeft er van genoten!

Fijne vakantie allemaal en op naar 2019-2020!

En omdat beelden nu eenmaal veel meer zeggen dan woorden: geniet lekker na en bekijk hier alle foto's