Nico en Ilse Boon 50 jaar getrouwd: dankwoord

8 juli 2019 8:45

Nico Boon, onze raddraaier en leider van het veteranenteam is alweer 50 jaar getrouwd. Vanuit de vereniging ontvingen zij hiervoor de felicitaties en een bos bloemen.

Nico laat weten:
“Willen jullie een dankbetuiging op de website zetten voor het prachtige boeket dat wij van de vereniging mochten ontvangen voor ons 50 jarig huwelijk.
Groetjes van Ilse en Nico”

Op alblasserdamsnieuws.nl verscheen een mooi artikel over het gouden paar: https://www.alblasserdamsnieuws.nl/wordpress/2019/06/27/nico-en-ilse-boon-uit-alblasserdam-vieren-50-jarig-huwelijk/