Voorlopige indeling jeugd 2019-2020

9 juli 2019 9:30

Het jeugdbestuur heeft de laatste weken veel tijd en energie gestoken in het indelen van de verschillende jeugdteams voor seizoen 2019/2020.

Deze voorlopige indeling is gemaakt a.d.h.v. de beoordelingen van alle spelers in samenspraak met de trainers.
Met klem zeg ik “voorlopige” omdat de start van het seizoen, de trainingen en de eerste (beker)wedstrijden ook gebruikt zullen worden om de definitieve indeling vast te stellen.

Bij een aantal teams is nog geen voorlopige indeling (er staat dan bv. JO10-2/3) gemaakt. Bij deze teams wordt nog nadrukkelijker bij de start van het seizoen geselecteerd/ingedeeld. Er zullen gedurende de zomervakantie groepsappen aangemaakt worden, waarin de indeling voor de eerste 3 (beker)wedstrijden bekend gemaakt zullen worden. Na afloop van deze wedstrijden zal de indelingen definitief gemaakt worden.

Klik hier voor de voorlopige indeling

De trainingen starten op maandag 26 augustus a.s. indien de velden het toelaten. In de groepsappen zal worden meegedeeld of de trainingen wel/niet zullen doorgaan.

De eerste (beker)wedstrijden zijn al gepland voor 31 augustus! Omdat dit de laatste zaterdag van de zomervakantie is, is dit onder voorbehoud dat er voldoende spelers zijn om de wedstrijd te spelen. Wij houden jullie van veranderingen op de hoogte.

Nu al vraag ik u er al vast rekening mee te houden dat er op 24 september (18:15 u – 19:30 u) een voetbalclinic voor alle VVA spelers en hun vriendjes en vriendinnetjes onder de 12 jaar georganiseerd wordt.

Alle trainers van de spelers onder de 13 gaan dit jaar de cursus Jeugd Voetbal Trainer en Coach bij de KNVB volgen (4/9, 18/9, 2/10, 16/10 en 30/10). De trainers houden de ouders/spelers op de hoogte van de gevolgen hiervan voor de trainingen die avonden.

Tenslotte een oproep voor vrijwilligers. Het lijkt zo vanzelfsprekend dat honderden kinderen georganiseerd kunnen trainen en voetballen. Hiervoor zijn echter heel veel mensen/ouders nodig die hun verantwoordelijkheid nemen en een steentje bijdragen aan onze vereniging. Wij hebben u nodig. Geef u op als trainer, leider, grensrechter, voor het tijdens de trainingen klaarzetten van limonade voor de kinderen of als  manusje van alles bij de trainer van uw kind of bij één van de jeugdbestuursleden

Een prettige vakantie en vriendelijke groet,

Namens het jeugdbestuur

Alexander ter Meulen (voorzitter jeugdbestuur VVA)