Nieuwe secretaris stelt zich voor: Miranda Stoppelenburg

19 juli 2019 21:15

Miranda Stoppelenburg zal aankomend seizoen als nieuwe secretaris de taken van Gea Groenendijk overnemen. Hieronder stelt zij zich voor!

Zal ik mij even voorstellen…?
Het is een understatement dat Gea Groenendijk als secretaris van VV Alblasserdam ‘’iets’’ teveel taken op haar bordje heeft.  In het kader van ‘’vele handen maken licht werk’’  ga ik , na de zomervakantie samen met Gea aan de slag. Ik zal voornamelijk op de achtergrond bezig zijn en de vereniging secretariële ondersteuning bieden.

Toegegeven, toen ik in 1983 een poging deed om tegen een balletje te trappen op de voetbalvelden van Alblasserdam (als links half van VVA Dames 2had ik nooit kunnen bedenken dat ik  36 jaar later deel uit zou gaan maken van het bestuur van VV Alblasserdam.

En wie ben ik dan?
Mijn naam is Miranda
Stoppelenburg,  woonachting in Hendrik Ido Ambacht en in het dagelijkse leven werk ik als management assistente bij een transportbedrijf in de binnenvaart. Ik heb in het verleden al eens 2 sponsoravonden voor de vereniging mogen organiseren en ben de laatste jaren ook met enige regelmaat in de kantine te vinden (als bezoeker van de voetbalquiz- en bingo avonden en uiteraard  de traditionele  boutmiddag in December).

Ik heb er zin !
Miranda Stoppelenburg.
==================
Miranda, wij heten je van harte welkom en fijn dat jij op deze manier de club wilt hebben. Veel succes en plezier!

Grote dank gaat uit naar Gea Groenendijk die de afgelopen jaren ontzettend veel werk heeft verzet binnen de vereniging. Als secretaris doet zij nu een stapje terug maar zij blijft de club helpen en zal de ledenadministratie blijven doen. En daar zijn wij natuurlijk heel blij mee!

Tijdens de ALV nemen we officieel “afscheid” van Gea en zal Miranda officieel welkom geheten worden.