Grote Club actie van start!

8 oktober 2019 22:30

De grote club actie is weer begonnen! Dat betekent dat onze leden weer loten kunnen (ver)kopen om wat extra geld aan de clubkas toe te voegen. Maar liefst 80% per verkocht lot is voor de club!

Met de koop van een "superlot" tijdens de Clubkasrun, trapte Arjan Maat de actie af. Een superlot houdt in dat je in 1 keer 50 loten afneemt! Een super gebaar en een fijn begin van deze actie voor de club. We maken daarmee ook nog eens kans op een clubfeest t.w.v. € 5000,-! Wil jij ook een superlot (ver)kopen? Stuur dan een e-mail naar [email protected] en dan maken we het voor je in orde!

De lotenboekjes worden aankomende verdeeld over de teams, dan kan het (ver)kopen beginnen! De loten kosten €3,- per stuk. De trekking van de Grote Clubactie vindt dit jaar plaats op woensdag 11 december. Naast de hoofdprijs van € 100.000,- zijn er in de loterij van de Grote Clubactie dit jaar weer veel mooie prijzen te winnen. Klik hier voor meer informatie.

Niet in de gelegenheid om loten van 1 van onze leden te kopen? Koop dan hier online uw loten!