Sluitingsdatum Grote Clubactie: 30 november 2019

26 november 2019 8:45

Enige weken geleden is de Grote Clubactie weer van start gegaan. Lever de boekjes zaterdag 30/11 op de club in!

We hopen natuurlijk dat er al een flink aantal loten zijn verkocht.  Van elk verkocht lot van €3,- gaat maar liefst €2,40 (80%) direct naar de clubkas. Dit geld wordt besteed aan uiteenlopende zaken, zoals het kunnen organiseren van evenementen maar ook voor het op peil houden van het materiaal (doelen, netten en ballen etc.).

Sluitingsdatum: 30 november
Omdat alle ingeleverde boekjes digitaal dienen te worden verwerkt door ons ontvangen we de boekjes graag zo snel mogelijk, zodat wij e.e.a. een beetje gespreid kunnen verwerken.
Dus, is je boekje vol of ben je klaar? Dan ontvangen wij het boekje graag retour via je je leider of in de bestuurskamer op de club.

De boekjes dienen uiterlijk 30 november 2019 ingeleverd te zijn.

Heel veel succes met de verkoop, onze dank is groot!

Bestuur vv Alblasserdam