Pupil van de Week: Dhani Kromdijk

23 oktober 2019 15:45

Dhani is pupil van de week bij de wedstrijd van zaterdag 26-10: VVA-Schoonhoven!

Dhani is 9 jaar en zit in groep 6a van 't Nokkenwiel. Hij speelt in de JO10-1. Hij staat altijd op links, soms linksvoor en soms linksachter. Het liefst speelt hij zelf linksvoor. Voetballen is natuurlijk zijn hobby maar speelt ook graag buiten en voor een potje gamen is hij ook altijd te porren! Later wil hij graag profvoetballer worden. Zijn favoriete voetbalclub in Nederland is Ajax. in het buitenland is dat Barcelona. Zijn favoriete speler is Lionel Messi. T leukste vindt hij wedstrijden winnen bij VVA. Er hoeft niks veranderd te worden bij ons cluppie wat Dhani betreft. Wel lijkt het hem tof om vaker een springkussen op de club te hebben. Hij heeft niet echt een favoriete speler bij de selectie maar wil heel graag met Glenn de Jong op de foto!

Wij wensen Dhani heel veel plezier bij "zijn" wedstrijd: