Pupil van de Week: Akram Chetatar

5 november 2019 9:30

Zaterdag 9 november is Akram pupil van de week bij de wedstrijd VVA - Schelluinen!

Akram is 9 jaar en zit in groep 6 van basisschool 't Nokkenwiel. BIj VVA speelt hij in de JO11-2. Zijn hobbies zijn uiteraard voetballen, maar ook buitenspelen met vrienden doet Akram graag. Later wil hij graag voetballer of coach worden. Bij de JO11-2 speelt hij het liefst in de spits en daar is Akram ook vaak te vinden. Ook op het middenveld kan hij prima uit de voeten. Zijn favoriete Nederlandse club is PSV en in het buitenland is dat Juventus. Zijn favoriete spelers zijn Ibrahim Affelay en Christiano Ronaldo.  Er hoeft van hem niets te veranderen bij de club. Bij VVA geniet Akram altijd van de clubkasrun en de slotdag en natuurlijk nog het meest van het voetballen tijdens trainingen en de wedstrijden.  Maar hij zou heel graag eens een keertje tegen het 1e van de club willen voetballen! :). Zijn favoriete spelers zijn Leroy Naaktgeboren en Glenn de Jong.  Hij wil heel graag met Leroy op de foto!

Akram, wij wensen jou een hele leuke middag bij "jouw" wedstrijd toe!