14-11-2019: Algemene Ledenvergadering

11 november 2019 13:30

Donderdag 14 november nodigt het bestuur u van harte uit voor de Algemene Ledenvergadering.

Tijdens deze van oudsher altijd gezellige avond hoort u hoe het met de club gaat! Uw aanwezigheid wordt altijd zeer op prijs gesteld. We beginnen om 20.00 uur, de kantine is vanaf 19.30 uur open. De stukken zijn op te vragen via onze secretaris Miranda Stoppelenburg: [email protected]

Belangrijk bespreekpunt deze avond is de eventuele komst van de camperparkeerplaats op ons vierde veld.

Na de vergadering kunt onder het genot van een drankje napraten en meedoen aan de gratis verloting!

Het bestuur kijkt uit naar uw komst!