Club-, en sponsoravond

11 november 2019 13:15

OP 12 december organiseren we een gezellige club-- en sponsoravond! Speciaal voor onze sponsoren, club van 50 leden en iedereen die voor de club "werkt"! Meld u aan!

Hierbij nodigen wij onze sponsoren, club van 50 leden èn iedereen die de club op welke manier dan ook helpt uit voor onze club- / sponsoravond op donderdag 12 december 2019.

We hebben voor u een avondvullend programma met Jan Dirk Stouten en o.a. als spreker Danny Buijs. Verder zullen wij tijdens deze avond de wedstrijd Porto-Feyenoord gaan kijken.

U kunt zich aanmelden voor deze avond via de link in uw email box!

Wij ontmoeten u graag!
Bestuur VVA