Pupil van de Week: Pieter de Kuiper

19 november 2019 22:00

Bij de wedstrijd van zaterdag 23 november tegen sv Meerkerk is Pieter de pupil van de week!

Pieter is 10 jaar en speelt in de JO11-3. Hij zit op basisschool de Schalm, in groep 6. Pieter speelt graag met zijn vriendjes, gamed graag èn zet graag papieren vrachtwagens in elkaar. Later wil hij graag vrachtwagenchauffeur worden. Hij speelt overal in het team maar voelt zich t lekkerste als aanvaller op het veld. Zijn favoriete Nederlandse club is Feyenoord en in het buitenland is dat Barcelona. Zijn favoriete speler is Jens Toornstra. Pieter heeft het goed naar zijn zin bij vva. Hij mist alleen een eigen vaste trainer voor zijn team en hoopt dat er snel iemand is die zijn ploegje kan helpen. Pieter vindt vooral de PenaltyChallenge erg leuk bij VVA. Zijn favoriete selectiespeler is Jaimy Bravenboer en met hem wil hij dan ook graag op de foto!

Wij wensen Pieter een hele leuke middag bij "zijn" wedstrijd