Diverse teams op dreef voor de beker!

30 oktober 2016 19:30

Afgelopen zaterdag stonden voor de meeste (jeugd)teams de laatste poulewedstrijden in de beker op het programma.

De poulewinnaars plaatsen zich voor de volgende knock-out ronde.

Bij de 09 wisten de 09-2 en 09-3 zich te plaatsen door de poule te winnen. Ook 011-2 is poulewinnaar geworden. 011-1 speelt komende dinsdag de laatste poule wedstrijd thuis tegen Virtus 011-1 en verzekeren zich zelfs bij een kleine nederlaag van de poulewinst.

Bij de 013 helaas geen team wat door is in de beker, ondanks dat 013-2 met een 5-2 winst op ASWH nog dichtbij kwam. Ook de 015-2 en 017-2 zijn uitgeschakeld.

De 015-1, 017-1 en 019-1 spelen hun laatste poulewedstrijd in november waarbij 017-1  deze in gaat als koploper.

015-1 is al uitgeschakeld en 019-1 moet de laatste wedstrijd winnen en zijn dan afhankelijk van het resultaat in de andere poulewedstrijd.

Het 2e elftal wist zich na de poulewinst met o.a de Alblas en de Zwerver ,te plaatsen voor de 1e knock-out ronde en daar werd vorige week knap Achilles Veen 2 verslagen. Dus ook het 2e is verder in het beker toernooi. En ons 4e team is ook door naar de knock-out fase!

We houden jullie natuurlijk op de hoogte van het vervolg voor deze teams!