Pupil van de Week: David Grigorian

4 maart 2020 9:45

Tijdens de belangrijke wedstrijd van VVA-1 tegen Hardinxveld-1 is David de pupil van de week!

David is 8 jaar en zit in groep 4 van het Kompas. Hij speelt in de JO9-1. Sporten is zijn lust en zijn leven. Hij wil later graag een beroemde prof voetballer worden. David speelt het liefste in de spits, maar bij de JO9 speelt hij daar waar hij nodig is op verschillende posities. Zijn favoriete Nederlandse voetbalclub is Ajax en in het buitenland is dat Juventus. Zijn favorite speler is Cristiano Ronaldo.  David geniet van de trainingen bij onze club. Hij zou wel graag meer technische oefeningen willen doen (trainers..lezen jullie mee ;) ) Hij heeft nog niet echt een favorite speler bij VVA-1, dat gaat hij zaterdag eens goed bekijken!

David, wij wensen jou heel veel plezier bij de topper: