Bijzondere Algemene Ledenvergadering

8 maart 2020 10:15

Voor de besluitvorming omtrent een kunstgrasveld / camperplaats organiseert het bestuur een bijzondere algemene ledenvergadering. Alle (ouders van) leden zijn van harte uitgenodigd!

Beste en gewaardeerde leden, ouders van onze jeugdleden, Ereleden en Leden van Verdienste, Het bestuur nodigt u van harte uit op onze Bijzondere  Algemene Ledenvergadering op donderdag  19 maart a.s. De vergadering begint om 20.00 uur, in onze eigen kantine op Sportpark Souburgh. De deuren zijn vanaf 19.30 uur open.

A g e n d a
1. Welkomstwoord  en opening  door de voorzitter
2. Presentatie door dhr. Arjan Maat / dhr. Edwin Meijer
3. Besluitvorming kunstgrasveld / camperplaats

Het bestuur kijkt uit naar uw komst. Bent u niet in de gelegenheid om te komen maar wilt u wel stemmen? Vult u dan een machtigingsformulier in en laat dit meenemen door iemand die wel gaat. Stemmen per email is niet mogelijk. Er kan alleen gestemd worden bij aanwezigheid of per volledig ingevulde en ingeleverde volmacht.
KLIK HIER VOOR HET VOLMACHTFORMULIER