Brief voor sponsoren

27 mei 2020 19:45

Aankomende periode ontvangen onze sponsoren deze brief

Beste Sponsoren van VVA,

Middels deze brief en mede namens de sponsorcommissie wil ik U een hart onder de riem steken en tevens bedanken voor uw steun in deze barre tijden. Namens alle betrokkene binnen onze vereniging willen wij hoop uitspreken dat we allemaal gezond zijn en gezond blijven. Tegelijkertijd weten wij met z’n allen dat het soms helaas niet zo zal zijn.

Wij, als sponsornetwerk van ondernemers hebben daarnaast allemaal één ding gemeen. Dat is ons bedrijf waar we jarenlang aan gewerkt en gebouwd hebben en waar wijzelf zoveel liefde aan geven en ook onze medewerkers en collega's elke dag weer zoveel energie insteken. Voor sommigen onder ons viel de omzet in enkele dagen volledig weg. Dan verdwijnt de vaste basis, alsof de grond onder de  voeten vandaan zakt.
Het is op veel plaatsen overleven nu. Wij wensen u veel sterkte om samen door deze crisis heen te vechten.

De 1,5 meter afstand is een “plicht” geworden, er zijn vele zaken welke geen doorgang meer kunnen vinden of op een heel andere wijze ingevuld moeten gaan worden. Bedrijven die de deuren moeten sluiten maar ook bedrijven die door de genomen maatregelen veel minder klanten kunnen bedienen. Ook zullen er onder onze leden mensen zijn die noodgedwongen thuiszitten of jeugdleden die hun bijbaantje niet kunnen invullen waarmee ze geld wilden verdienen om bijvoorbeeld op vakantie te gaan. Je kunt je haast niet voorstellen dat er niemand is die niet op de één of andere wijze met de gevolgen van het coronavirus te maken heeft of krijgt.

Met steun van de overheid, met steun van de bedrijven om ons heen en ook met een "kleine" bijdrage. Een bedankje, een hart onder de riem of hulp uit onverwachte hoek. Laten we elkaar helpen te overleven!

Het is verschrikkelijk! Maar juist daarom zo belangrijk om toch te proberen positief te zijn. Te hopen op betere tijden - sterker nog; "het beste moet nog komen" zegt de ras optimist dan. En "Samen sterk tegen corona" zeggen onze politieke leiders

Lichtpuntjes..

We zijn ruim 7 weken onderweg en er lijken kleine lichtpuntjes te zien. Voorzichtig zien wij weer actie op ons mooie sportpark Souburgh en werken achter de schermen aan mooie projecten, denk aan realisatie nieuw kunstgrasveld en renovatie van het buitenterras. Een nieuwe realiteit van de "anderhalve meter maatschappij", nieuwe manieren van met elkaar omgaan.

Een biertje drinken in de kantine, kroeg, een hapje eten in een restaurant, feestjes vieren of jouw favoriete sport bedrijven. Het zal echt nog even duren voordat we dat mogen doen zoals we het vroeger deden, echter hebben wij een mooi vooruitzicht!

Juist in zo'n onzekere periode nadat de intelligente ”Lock-Down” langzaam wordt opgeheven,  is het goed dat er de omgeving is waarin wij leven, dat de club er is die we sponsoren.

Daar waar we elkaar kennen, met elkaar zaken doen èn plezier hebben met elkaar. Waar we weer langs de lijn kunnen staan om onze club aan te moedigen. Waar we een drankje doen met onze mede-sponsoren. Waar we weer andere mensen leren kennen om weer nieuwe kansen na te jagen.

Misschien allemaal nog even op anderhalve meter... maar toch!  Waar we ons weer druk kunnen maken……… om ons nieuwe kunstgrasveld!! Waar we samen onze club steunen en helpen die mooie plek te blijven in het Alblasserdamse waar met zovelen kunnen genieten van die geweldige voetbalsport.

Eerdaags ontvangt u van ons een bericht of u, ondanks deze tijd, bereid bent om  een nieuw aluminium reclamebord (L 300 cm. x H 75 cm. ) rond ons nieuwe kunstgrasveld te willen plaatsen. De meeste reclameborden zijn inmiddels flink verouderd…

Samen gaan we bouwen aan de toekomst, aan de nieuwe werkelijkheid en dat wij weer snel kunnen terugkeren naar de velden waar we ons druk kunnen maken om 'o zo' onbelangrijke dingen.. Wij hopen u daar te mogen begroeten.

Wij willen u namens de sponsorcommissie enorm bedanken voor de steun aan onze club en hopen dat we, ondanks deze crisis, ondanks uw eigen 'sores' op uw steun kunnen blijven rekenen.

Namens de sponsorcommissie

Pierre Busé