Sponsoractie supermarkt PLUS van Holten Alblasserdam

11 juni 2020 13:45

Er komt een supertoffe sportverenigingensponsoractie aan van PLUS van Holten. Samen kunnen we de clubkas spekken!

Tussen 6 juli en 19 augustus doe je de boodschappen bij de PLUS!!

Waarom?! Omdat je dan ook onze club daarmee kan steunen. PLUS van Holten heeft namelijk een actie waarbij ze lokale sportverenigingen steunen. Ze gaan maar liefst 10.000,- verdelen over lokale verenigingen die zich hebben ingeschreven voor deze supersympathieke aktie.

Ieder klant krijgt van 06-07 t/m 19-08 bij elke €10,- een zegel. (of tot de €10.000,- bereikt is) Deze plakken ze op een spaarkaart. Bij 20 zegels is deze kaart vol. Deze volle kaart heeft een waarde van €2,50,-. Deze spaarkaart kan de klant doneren aan een deelnemende vereniging naar keuze door de kaart in de inleverton van de betreffende vereniging te stoppen. Aan het einde van de periode tellen we alle spaarkaarten op en de vereniging ontvangt het totaal aan ingeleverde vouchers in euro’s terug.

De clubkas van de vereniging spekken is nog nooit zo makkelijk geweest! Dus koop de boodschappen vanaf 6 juli bij PLUS van Holten en spaar de zegels voor vv Alblasserdam!

plus_logo.jpg