Groot onderhoud/voorbereidingen kunstgras is gestart!

9 juli 2020 19:00

Er is nu offcieel een einde gekomen aan dit gekke seizoen en dat betekent eigenlijk altijd weer drukte voor de mannen van het onderhoud! Dit seizoen ook nog eens wat speciale onderhoudsactiviteiten ter voorbereiding van het kunstgrasveld wat komen gaat.

Wat is er allemaal alweer gedaan?

• Van de staantribune zijn de platen afgehaald en opgeslagen achter de kantine, hij is opgesplitst in redelijk handelbare stukken en is naar achter geplaatst om ruimte te maken voor de aanleg van het nieuwe hoofdveld en lichtmasten.
  • De acht vlaggenmasten zijn weggehaald en op de hoofdtribune opgeslagen.
  • Er is een start gemaakt met het demonteren van de reclameborden, die worden gelijk opgesplitst in borden die weer terugkomen, borden die niet meer terugkomen en borden waarvan nog niet duidelijk is wat er mee gaat gebeuren.
  • Verder is er een begin gemaakt met het aanleggen van kabels onder de grond bij de kantine vanuit de buitenbar voor meer en beter geluid op het terras en het veld.
  • Er is een inventarisatie gemaakt van de wedstrijd en trainingsdoelen.
  • De partytent is weer opgebouwd, de buitenbar is weer gevuld en de biertafels zijn weer uit de opslag container gehaald.
  • Er is rommel opgeruimd rondom ons clubgebouw.

We zijn er klaar voor! Laat de aannemer maar komen voor het kunstgrasveld!

Ondertussen gaat de onderhoudsploeg verder met allerlei andere onderhoudsklussen. Zij kunnen echt nog wel wat helpende handen gebruiken! Wil je helpen? Bel Koos van Steenis! Een paar uurtjes is al superfijn, samen komen we er wel uit wat en wanneer ;).

Klik hier voor meer foto's