Voorlopige indeling jeugd 2020-2021

13 juli 2020 16:45

Het is een veelbewogen seizoen geweest. Gelukkig hebben we nog wel kunnen trainen aan het einde van het seizoen, maar de wedstrijden die kinderen allemaal zo leuk vinden hebben helaas niet meer plaatsgevonden.

Het jeugdbestuur heeft een aantal jeugd coördinatoren, nl. Paul van Reenen voor de JO7-9, Leroy Naaktgeboren voor de JO10-13 en Jack van Ballegooijen voor de JO14 en hoger.
Deze coördinatoren hebben in de laatste weken van het seizoen de velden rondgelopen en hebben mede aan de hand van de informatie van de trainers de teamindeling voor het komende najaar gemaakt.

We hebben er voor gekozen om zo veel mogelijk de teams bij elkaar te houden (voor zover dat kon). De indeling is voorlopig omdat er uiteindelijk nog van alles kan gebeuren, waarbij we genoodzaakt zijn de teams anders in te delen. De trainers van de team staan nog niet ingevuld en zullen ook binnenkort worden meegedeeld.
Ook het trainingsschema is nog voorlopig. Check bij de trainer tegen het einde van vakantie wanneer en waar de training zal plaatsvinden.
De trainingen zullen in ieder geval vanaf 31 augustus 2020 weer beginnen. In overleg met de ouders kunnen trainers besluiten eerder te gaan trainen ter voorbereiding op het nieuwe seizoen.

Deze zomer zal het hoofdveld worden voorzien van kunstgras. Binnenkort zal de aannemer beginnen. Wij gaan er vanuit de aannemer klaar is voordat het nieuwe seizoen begint. We zullen dan niet meer zo afhankelijk zijn van het weer en de velden voor het doorgaan van trainingen of wedstrijden.

Ook doet vv Alblasserdam mee aan het zomerpaspoort. Uiteraard kunnen leden daaraan ook meedoen. Begin september zal er een clinic gegeven worden voor de JO7-JO12 door de spelers van het eerste team. Aan die clinic mogen ook alle vriendjes en vriendinnetjes kosteloos mee doen.

Klik hier voor de voorlopige jeugdindeling tot en met de JO13-2. De voorlopige indeling voor de bovenbouw volgt binnenkort.

Wij wensen jullie allemaal een gezonde en mooie zomer.

Het jeugdbestuur ban vv Alblasserdam