Bestuursreactie op recente corona-ontwikkelingen

29 september 2020 18:30

Lees hier de reactie van het bestuur op de recente corona-ontwikkelingen

Beste voetballers en supporters van de voetbalvereniging Alblasserdam,

Zoals jullie waarschijnlijk gisterenavond bij de persconferentie van onze Minister-President Rutte en Minister de Jonge hebben vernomen zal er de komende drie weken onder andere omstandigheden en voorwaarden worden gevoetbald.

Wij als bestuur en natuurlijk ook jullie en/of jullie (pleeg)ouders hebben veel vragen over de invulling hiervan, bijvoorbeeld met de vraag ‘wie mag er nu wel en niet aanwezig zijn bij een voetbalwedstrijd’?

De KNVB is bezig met een uitgebreid proctocol met daarin veel details vermeld.

Wij zijn blij dat de voetbalcompetitie 2020-2021 voorlopig gewoon doorgaat en zullen jullie op zeer korte termijn nader informeren over het KNVB protocol.

Namens het bestuur van de voetbalvereniging Alblasserdam wens ik u veel sterkte in deze complexe en uitdagende  wereld waarin wij met elkaar zijn terecht gekomen.

Stay strong and safe.

Met vriendelijke groet,