Nieuw protocol tbv coronamaatregelen

1 oktober 2020 11:15

Vanaf 29 september is het volgende protocol van kracht. Lees hier wat dit betekent voor leden, supporters en de club!

CORONA PROTOCOL - update 29.09.2020-18.00 u

Op 28 september jl. kondigde Min. President Rutte de navolgende nieuwe maatregelen aan.
Voorlopig gelden deze maatregelen tot 20 oktober a.s. Vooralsnog geldt gelukkig nog het uitgangspunt dat sport en bewegen juist nu bijdraagt aan de weerbaarheid van mensen van jong tot oud. We kunnen dus nog blijven sporten, ook in competitieverband! Hopelijk bereiken we met z’n allen hiermee, dat na 20 oktober de resultaten zodanig zijn dat er weer tot een versoepeling kan worden overgegaan.

ALGEMEEN:
Kantine blijft t/m 20 oktober 2020 gesloten!
Toeschouwers zijn helaas niet meer welkom bij de trainingen en de wedstrijden van zowel de
jeugd als de senioren. Vrijwilligers die nodig zijn voor de organisatie van de sportwedstrijden mogen op onze sportaccommodatie aanwezig zijn.

JEUGD ONDER 18:
Trainingen en/of thuiswedstrijden: zoveel mogelijk thuis omkleden en douchen en
zelfstandig naar het sportpark komen. Ouders worden geacht hun kind, die niet zelfstandig
naar de club kunnen komen, voor de ingang bij onze vereniging af te zetten.
Uiteraard zijn de trainers, leiders en vlaggers aanwezig voor de verdere begeleiding van uw
kind. Voor de begeleiding is er koffie/thee verkrijgbaar in de tent op het terras.
Leiders : thee/ limonade afhalen bij materiaalverzorgende.
Uitwedstrijden: hierbij vallen de benodigde chauffeurs onder teambegeleiding. Zij vallen dus
niet onder de regel voor toeschouwers en mogen blijven kijken naar de uitwedstrijd

JO-19 EN SENIOREN:
Trainingen en thuiswedstrijden: Zoveel mogelijk thuis omkleden en douchen.
Bij de thuiswedstrijd staat de thee voor de rust zoals gebruikelijk klaar bij de materiaalverzorgende. Voor de begeleiding is er koffie verkrijgbaar in de tent op het terras.
Sporters die klaar zijn met hun training en/of wedstrijd worden verzocht de sport
accommodatie zo snel mogelijk te verlaten.

KANTINE:
Helaas blijft de buitenbar t/m 20 oktober a.s. voor publiek gesloten. Zoals u zult begrijpen,
hebben deze maatregelen opnieuw een negatieve invloed op de financiële resultaten van onze
club.

--> Steun ons daarom en koop loten van de grote club actie. Dit kan heel gemakkelijk online ; klik hier om loten te kopen! <--

Verder:
Alle regels van het voorgaande protocol blijven van kracht.

• Heb je klachten, kom niet!!
  • Houd afstand ! – minimaal 1,5 meter
  • Volg de aangegeven looproutes en instructies.
  • Gebruik gezond verstand, deze regels zijn onvermijdelijk en noodzakelijk om voetbalwedstrijden en trainingen te kunnen blijven organiseren.
  • Als bestuur vragen wij u dan ook opnieuw begrip en strikte naleving hiervan en houden wij ons aan de regels van het RIVM en verzoeken wij U ook deze te hanteren tijdens uw bezoek aan sportpark Souburgh en in het bijzonder onze accommodatie.