Steun de club: Koop grote club actie -loten!

22 oktober 2020 12:00

Blijf niet stilzitten en help jouw vereniging in deze moeilijke tijd! Behalve de financiële impact van de nieuwe afgekondigde maatregelen, valt nu ook de sociale functie van de vereniging even weg. Voor veel leden en vrijwilligers een harde klap.
Toch kun jij ook op afstand je club blijven steunen. Zet je daarom samen in voor de vereniging door inkomsten te genereren voor de clubkas en (ver)koop loten, juist nu!

We hebben al aardig wat loten verkocht! Voorzitter Arjan Maat, ons 1e, 2e, 3e en veteranen elftal kochten al een superlot! Ons 5e elftal zijn commerciele talenten en hebben met elkaar al zo'n 50 loten verkocht! We hopen dat er veel lotenboekjes ingeleverd gaan worden, dit kan bij Gea Groenendijk (Zonnebloemstraat 6) of bij je leider/trainer. Doe dit vóór 4 november zodat we nog op tijd deze loten kunnen invoeren. Online kunnen er ook nog steeds loten gekocht worden, dat kan via deze link:Ik wil loten kopen
Je helpt de club enorm in deze moeilijke tijd en je maakt ook nog eens kans op mooie prijzen!

3941C33B-1132-4C57-BC53-13E2E8CAFA6A.jpegD915468A-AB93-4E3E-B2A8-7CB57D75CFF5.jpegB1DCFF0F-3466-484C-AF9E-E3E94535B5A2.jpeggrote_club_vva-1.jpg