Koos van Steenis genomineerd voor Clubhelden van de Amateursport

13 november 2016 20:00

Onze Koos van Steenis (1 van de drijvende krachten van onze onderhoudsploeg) is door iemand opgegeven als Clubheld! Stem op hem en wie weet maken we kans op 10.000 euro voor de club.

Koos van Steenis is genomineerd voor de Clubhelden van de Amateursport 2016. Er kan tm 16 november gestemd worden via de website van clubheld2016.nl. Wordt hij dit jaar verkozen tot AD De Dordtenaar Clubheld? Dan strijdt Koos samen met 14 regionale clubhelden om de landelijke titel Clubheld van de Amateursport 2016 en de hoofdprijs van €10.000 voor VVA!  Alle stemmers maken kans op een Ford Fiesta en ontvangen als dank voor hun stem AD De Dordtenaar cadeau. Zo kun je gratis de ontknoping van de clubhelden in de krant volgen. Stem op onze Koos!