Gebruik hoofdveld

11 mei 2021 20:00

Belangrijk bericht inz. oneigenlijk gebruik hoofdveld:

Beste Leden en ouders/verzorgers van jeugdleden,

Wij vragen hierbij jullie serieuze aandacht voor het volgende:

Sinds de aanleg van het fantastisch mooie kunstgrasveld hebben wij moeten vaststellen dat buiten de normale uren van training en wedstrijd spelen, het veld gebruikt wordt door leden van onze eigen vereniging en door externe bezoekers.

Heel kort: Dit is NIET de bedoeling!

Als het toegangshek dicht is, betekent dit dat de club gesloten is en de toegang is verboden. Het is dan ook niet de bedoeling om bijv. met een eigen sleutel het complex op te gaan of bijv. via een andere weg (over het hek) het veld  te betreden.

Wij ondervinden als vereniging extreem veel overlast door dit ongeoorloofde gebruik van het kunstgrasveld c.q. onze accommodatie. Denk hierbij aan vandalisme, extra herstel en/of schoonmaakwerkzaamheden.
Bovendien denken anderen dan ook dat het veld gewoon door iedereen gebruikt mag worden.

Dit kost de club enorm veel geld en extra vrijwilligerscapaciteit, wat uiteindelijk in het nadeel van een ieder zal zijn.

Denk hierbij aan het niet kunnen trainen / voetballen door herstelwerkzaamheden en verhoging van de contributie.

Dit kan en mag niet de bedoeling zijn!

Het kleine kunstgrasveld op sportpark Souburgh is openbaar en daarop kan buiten de openingstijden van de club, gewoon op gevoetbald worden.

Verzoek is dan ook aan iedereen:  Maak van dit veld gebruik en laat het hoofdveld met rust!

Wij danken jullie hartelijk voor jullie begrip en gaan er van uit dat ons verzoek opgevolgd gaat worden, we willen tenslotte toch allemaal volgend seizoen optimaal gebruik kunnen maken van onze prachtige accommodatie.

Bestuur van v.v. Alblasserdam