Bestuursmededeling

30 november 2021 20:30

Arjan Maat

Bericht van de voorzitter:

Beste leden, ere-leden, leden van verdienste , supporters en ouders van jeugd-leden van vv Alblasserdam,

Zoals jullie in de media kunnen volgen gaat het niet goed met de besmettingscijfers rondom Covid-19 in Nederland en daarom hebben wij helaas moeten besluiten om ook dit jaar geen ALV te houden.

Wij snappen dat er wellicht leden zijn die behoefte hebben aan meer informatie over bijvoorbeeld de financiële situatie van de vv Alblasserdam. Er is ruimte om deze vragen via de mail te stellen aan onze penningmeester.

Het valt mij persoonlijk zwaar om wederom geen ALV te houden daar ik u graag recht in de ogen had willen kijken om de volgende belangrijke mededeling te vertellen.

Na 10 jaar met volle passie en energie uw voorzitter te mogen zijn geweest heb ik om voor mij moverende redenen besloten het spreekwoordelijke stokje aan het einde van dit seizoen over te dragen aan iemand anders.

De afgelopen 10 jaar heb ik ervaren als een buitengewoon mooi hoofdstuk in mijn leven en ben dankbaar voor de zeer fijne en intensieve samenwerking met onder andere mede bestuursleden, sponsoren, commissieleden, KNVB functionarissen,  trainers, leiders, vrijwilligers, tegenstanders, actieve spelers en passieve leden.

Aan het huidige bestuur heb ik aangegeven dat ik mij beschikbaar wil stellen voor een bestuursfunctie in algemene zin, en ook zal Maat Alblasserdam de komende jaren hoofdsponsor blijven van deze prachtige voetbalclub.

Vooralsnog is er nog geen nieuwe voorzitter gevonden, kandidaten kunnen zich melden bij de secretaris van de vv Alblasserdam.

Met vriendelijke groet,

Arjan Maat