Club van 50

19 december 2021 12:45

Eind 2017 was de oprichting van de Club van 50. In 2017/2018 hebben we het 90 jarig
bestaan van de verenigingen mede gevierd en in 2018/2019 een bijdrage geleverd aan het
kantinemeubilair. En toen werd het stil……, veel te stil……ook wij kregen te maken met Corona !
Maar nu keert de levendigheid, hopen we in 2022, weer snel terug en dus probeert de Club
van 50 u uit uw winterslaap te wekken.

We sloten destijds af met ongeveer 50 leden maar ons doel was te groeien naar de 100 !!
En wat is nu een club zonder doel ? Wat gaan we aanpassen ?
We gaan er van uit dat iedereen die zich destijds heeft aangemeld weer meedoet, logisch.

 Uw naam komt op de T.V. in de clubkantine
 Uw naam wordt vermeld op de Website van de vereniging
 U krijgt gratis entree voor alle competitiewedstrijden
 U krijgt het recht om ideeën aan te dragen voor de besteding van onze contributie
 U krijgt jaarlijks een uitnodiging voor onze clubavond waarop we verantwoording
afleggen over en samen kiezen waar we de contributie aan gaan besteden.

Het lid zijn van de Club van 50 betekent echt veel voor de vereniging maar ook voor u!
Het is zeker geen weggegooid geld maar we bepalen met elkaar wat we er mee gaan doen.

Klik hier voor meer informatie en aanmelden

Met vriendelijke en vooral sportieve groet,
Wim Vos
Coördinator van de (nee; onze) Club van 50.