Jos Veth gehuldigd tot Lid van Verdienste

2 december 2016 15:30

Tijdens de ALV van donderdag 1 december is naast de jubilarissen ook Jos Veth gehuldigd. Het bestuur heeft hem gehuldigd tot Lid van Verdienste.

Het bestuur was het er unaniem over eens om Jos te benoemen tot Lid van Verdienste. Zijn jarenlange inzet voor de club is niet onopgemerkt gebleven. Zeker zijn inzet voor de in aanbouw zijnde "buitenbar" is werkelijk fantastisch. De club is erg dankbaar voor alles wat hij doet voor de vereniging. Jos ontving uit handen van voorzitter Arjan Maat de bijbehorende oorkonde en een bos bloemen. Uiteraard is Jos ook toegevoegd aan onze Eregalerij.

Ook de jubilarissen werden in het zonnetje gezet. Zij ontvingen allen een schaal en bloemen voor hun trouwe lidmaatschap. Hans Kroeze en Rinus Roest (beiden 60 jaar lid) Ron Stout (40 jaar lid) André Salacroup (40 jaar lid) en Jan de Bruijn (25 jaar lid). Marco Vercouteren (40 jaar lid) was helaas niet aanwezig om zijn schaal en bloemen in ontvangst te nemen, maar zal dit uiteraard ook krijgen.

(van links naar rechts: Jan de Bruijn, André Salacroup, Rinus Roest, Hans Kroeze en Ron Stout)