Pupil van de week: Liam Stolk

10 december 2022 10:15

Bij de wedstrijd VVA-Woudrichem is Liam Stok uit de JO11-2!

Liam Stolk is 11 jaar en zit in groep 7 van basisschool t Nokkenwiel. Naast voetballen houdt Liam van buitenspelen en gamen. Hij weet nog niet wat hij later wil worden. Zijn plekkie in het team is centrale verdediger en daar speelt hij dan ook het liefste. Zijn favoriete Nederlandse club is Ajax en in het buitenland is dat Barcelona. Frenkie de Jong is zijn favoriete speler. Lekker voetballen is natuurlijk het leukste bij VVA, maar ook de familie(slot) dag en Liam zou wel graag een voetbalkamp willen. Leroy Naaktgeboren is zijn favoriete speler bij VVA-1. Hij hoopt op een groepsfoto of anders met Leroy op de foto te gaan!

Wij wensen Liam veel plezier bij de wedstrijd VVA- Woudrichem!