Frans Jansen: vrijwilliger van het jaar!

12 januari 2023 7:45

Tijdens de nieuwjaarsreceptie op zaterdag 7 januari is Frans Jansen uitgeroepen tot vrijwilliger van het jaar!

Het bestuur heeft dit jaar voor Frans gekozen omdat hij  ELKE zaterdagmorgen rond 07.45 uur op de club is tot 12.00 uur. Altijd paraat en slaat geen enkele week over! Daarbij haalt hij ook iedere week de verse koeken/appelflappen/broodjes op bij de plaatselijke bakker.

Als de keuken open gaat, is hij degene die alles voorbereid zodat de keukenploeg om 12 uur in een gespreid bedje kan starten.

Bij grote evenementen zoals schoolvoetbaltoernooi, de slotdag, koningspelen etc. Kunnen we altijd op hem rekenen! Vast rots in de branding waarvan we niet weten hoe we zonder hem verder moeten.

Daarnaast is Frans gewoon een goeie en aardige kerel: altijd in voor lolletje en grapje en maakt zich niet snel druk.  Al staan er 50 achter de bar, hij blijft lachen!

Gefeliciteerd Frans, met deze mooie, zeer terechte waardering!

186443b3-ca50-4093-b79b-fad81a2f2cac.jpg