Dankwoord fam. Plaisier

14 februari 2023 20:00

Familie van de in november overleden Wout Plaisier heeft ons een dankwoord gestuurd.

Langs deze weg willen wij u bedanken voor alle steun die wij hebben mogen ontvangen na het overlijden van mijn man,  onze vader en opa Wout Plaisier. De minuut stilte bij de thuiswedstrijd tegen Roda Boys, de speech van de voorzitter Arjan Maat en alle kaarten, mailtjes en telefoontjes hebben ons enorm goed gedaan. Het is fijn te ervaren, dat Wout een belangrijke rol heeft gespeeld in de geschiedenis van de club als speler en als trainer. En dat hij mensen heeft kunnen enthousiasmeren om doelen te bereiken.

familie Plaisier
6335B922-4831-4671-A8C7-F68CF2D6BCBD.jpeg