Drunense duinendag 2023!

21 februari 2023 10:30

Zaterdag 18 februari vertrokken wij weer met bijna 70 kinderen naar de Drunense Duinen voor een sportieve dag vol met sport, spel en plezier!

Rond 09.00 uur vertrokken twee bussen vol enthousiaste kinderen (O11 tm O15) en hun trainers naar de Drunense Duinen.

In de tussentijd werd het terrein al voorbereid door "de werkploeg" die alvast vooruit was gegaan.

Bij aankomst waren de veldjes inmiddels uitgezet en konden de kinderen aan de bak!

De kinderen kregen allemaal een lunchpakket en wat drinken.

Bij terugkomst op de club sloten we de dag met elkaar af met een patatje!

Het was weer een top evenement die we graag op de jaarlijkse kalander zetten.

We willen graag iedereen bedanken die bij deze dag mee hebben geholpen. Ondanks dat we een voetbalvereniging zijn, is het geweldig om gedurende het seizoen ook dit soort evenementen te hebben voor de saamhorigheid tussen de teams, begeleiders en spelers.

Een speciale dank aan Snelle Vliet Touringcars bv voor het beschikbaar stellen van de bussen!!

Klik hier voor het fotoalbum