Pupil van de week: Miraç

24 februari 2023 7:45

Bij de wedstrijd Alblasserdam - EBOH is Miraç uit de JO9-1 pupil van de week!

Miraç Yildirim is 7 jaar en zit in groep 4 van basisschool het Palet. Naast voetballen houdt Miraç van zwemmen, gamen en buitenspelen. Hij wil later graag ICT'er en voetballer worden! Miraç speelt het liefst als spits of middenvelder in zijn team, maar hij staat ook wel eens links- of rechtsbuiten. Zijn favoriete Nederlandse club is Feyenoord en in het buitenland is dat Galatasaray en Paris Saint Germain. Mauro Icardi en Lionel Messi zijn zijn favoriete spelers.
Miraç heeft het goed naar zijn zin bij VVA, zijn team, de trainingen en de wedstrijden op zaterdag vindt hij het leukste op de club. Hij zou het wel leuk vinden als er weer eens toernooitjes kunnen worden gespeeld tegen andere clubs.
Murat Elibol en Ahmet Kuyucu zijn zijn favoriete spelers bij VVA-1 en daar wil hij natuurlijk graag mee op de foto!

Wij wensen Miraç veel plezier bij de wedstrijd Alblasserdam - EBOH!