Pupil van de week: Thijs Smit

11 maart 2023 7:00

Zaterdag 11 maart is Thijs Smit pupil van de week bij de wedstrijd Alblasserdam - Schelluinen!

Thijs is 8 jaar en zit in groep 4 van basisschool de Twijn en speelt in de JO9-1.
Naast voetballen houdt Thijs van muziek maken. Hij wil later graag profvoetballer worden! Thijs speelt zowel verdediger als aanvaller, maar meestal is hij verdediger.
Zijn favoriete club is Feyenoord. Virgil van Dijk is zijn favoriete speler.
Thijs heeft het goed naar zijn zin bij VVA, hij kijkt uit naar de penalty challenge in april!
Ahmet Kuyucu is zijn favoriete speler bij VVA-1 en daar wil hij natuurlijk graag mee op de foto!

Wij wensen Thijs veel plezier bij de wedstrijd Alblasserdam - Schelluinen!