Jordy Wemelsfelder (31) ook komend seizoen bij VV Alblasserdam

5 april 2023 19:00

Wij zijn verheugd om te kunnen mededelen dat Jordy ook volgend seizoen actief zal zijn in het oranje wit van onze club.
Jordy gaat hiermee zijn 5e seizoen in bij VVA.

"Ik ben trots om nog een seizoen te mogen spelen voor deze club. Alblasserdam is niet de plaats waar ik vandaan kom, maar na vier seizoenen bij deze vereniging voel ik mij inmiddels een echte Alblasserdammer", aldus de opgetogen Jordy.

"Hiervoor heb ik bij BVV Barendrecht, VV Smitshoek, VV Pernis, SC Botlek en NSVV gespeeld, maar niet eerder speelde ik zo lang voor één 1e elftal. VVA voelt dan ook een beetje als thuiskomen. Wel was er twijfel gezien het drukke privé en -werkleven dat er momenteel naast het voetbal loopt. Ik vind dat als je iets doet, dan doe je dat met de volledige overgave en discipline, zonder uitzonderingen. En dat schuurde nu nog wel eens. Aan de andere kant voel ik mij veel te fit om te stoppen en haal ik veel plezier uit het voetbal.
Na een aantal gesprekken kijk ik met vertrouwen vooruit!", legt Jordy uit.

"Hopelijk is dat net als dit jaar in de 2e klasse, wij gaan er alles aan doen om ons te handhaven. Afgelopen zaterdag lieten wij zien te beschikken over een team met karakter, want met veel strijd en passie sleepten wij de drie punten over de streep tegen Roda Boys.
Tot slot hoop ik met een groot deel van de huidige selectie ook volgend seizoen te kunnen samenvoetballen. Daarnaast heeft Alblasserdam ook een aantal talentvolle spelers in de jeugd rondlopen, waarvan ik denk dat zij in de komende jaren wel eens kunnen gaan aanhaken in het 1e elftal. Dan is het daarna alsnog tijd voor mij om dat mooie oranje-witte shirt aan de nieuwe generatie door te geven".

Veel succes toegewenst Jordy bij deze mooie club.

In de komende weken zullen wij met meer updates komen over de invulling van ons 1e elftal voor seizoen 2023-2024.

_ALX7964.JPG