Wederom mooi nieuws!

7 april 2023 8:00

Jesse Julicher en Mustafa Erol spelen ook volgend seizoen in het vertrouwde oranje wit.

Vertrouwd mogen we wel zeggen, want beide heren spelen al heel lang in het shirt van onze club en daar komt dus nog minimaal een jaar bij en daar zijn wij als club heel blij mee!

"Het was goed nadenken gezien mijn drukke privésituatie met werkzaamheden en het aanstaande vaderschap. VVA is mijn cluppie en ik haal nog teveel plezier uit het spelletje en het samenzijn in de kantine. Sportief heb ik vertrouwen in een goed einde dit seizoen en in mooie toekomst, daar bouw ik graag aan mee", vertelt Jesse.

"Ik voel me goed en zit er lekker in op dit moment! Afgelopen wedstrijd zelfs matchwinnaar tegen Roda Boys. We gaan nog twee maanden knallen om dit seizoen zo goed mogelijk te eindigen! Dan lekker op vakantie en dan ben ik klaar voor volgend seizoen. Ik heb er veel vertrouwen in!", vertelt Mustafa enthousiast.
"En laat de uitdagers met darten op de donderdagavond maar komen!"

_ALX1756.JPG

_ALX1640.JPG