Pupil van de week: Robin Middelkoop

14 april 2023 7:45

Zaterdag 15 april is Robin Middelkoop pupil van de week bij de wedstrijd Alblasserdam - Papendrecht!

Robin is 10 jaar, zit in groep 7 van de Twijn en speelt in de JO11-1.
Naast voetballen houdt Robin van buitenspelen en gamen. Hij wil later graag politieagent worden! Robin zijn positie in het team is rechts achter.
Zijn favoriete club in Nederland is Feyenoord, in het buitenland is dat Barcelona.
Santiago Giménez is zijn favoriete speler. Robin heeft het goed naar zijn zin bij VVA, hij zou het leuk vinden als er wat meer gezelligheid en meer jeugd is bij de wedstrijden van het eerste op zaterdagmiddag! Hij kijkt erg uit naar het tentenkamp, maar hoopt ook dat hij weer eens een toernooitje kan spelen met zijn team.
Zijn favoriete speler bij het eerste is Ansu Camara, daar wil hij graag mee op de foto na afloop van de wedstrijd.

Wij wensen Robin veel plezier bij de wedstrijd Alblasserdam - Papendrecht!

IMG20220722140835.jpg