Richard Vink en Martin Broere geëerd tijdens nieuwjaarsreceptie

8 januari 2017 13:30

Tijdens een goed bezochte en gezellige nieuwjaarsreceptie zijn Richard Vink en Martin Broere geëerd voor hun verdienstelijke inzet voor VVA.

Richard Vink werd als eerste verrast door voorzitter Arjan Maat en uitgeroepen tot vrijwilliger van het jaar 2016. Al jaren is Richard een enorm toegewijde vrijwilliger die op verschillende gebieden VVA helpt. Richard houdt zich vooral bezig met de kleding-inkoop en de "techniek" en electra op de club. Zijn hulp bij de voorbereidingen voor de komst van de traplift en het nieuwe horecapunt heeft het bestuur doen besluiten hem unaniem uit te roepen tot vrijwilliger van het jaar 2016!

Vervolgens werd Martin Broere naar voren geroepen. Totaal overdonderd hoorde hij aan benoemd te worden tot Lid van Verdienste. Martin is tijdens de algemene ledenvergadering afgetreden als bestuurslid, maar zal als adviseur betrokken blijven bij het bestuur. Tijdens zijn zeven bestuursjaren heeft Martin zich ontzettend verdienstelijk gemaakt tijdens de moeilijke periode van vv Alblasserdam. Hij is belast geweest met de jeugd, technische commissie en de financien van de TC-senioren en jeugd. Mede dankzij hem heeft VVA nu weer een stabiel financieel beleid.