Umut Takac verlaat Alblasserdam

19 april 2023 10:30

Hoofdtrainer Umut Takac zal aan het eind van dit seizoen onze club verlaten.

De trainer die zelf jarenlang in het eerste elftal speelde begon dit seizoen zijn trainersloopbaan bij VVA.
Na intensief contact met de technische commissie is gebleken dat de visie van de club en trainer niet voldoende bij elkaar kwamen, waardoor een verlenging van het contract helaas niet mogelijk bleek.
Als Bestuur vinden we dit natuurlijk jammer en wensen Umut enorm veel succes en plezier met zijn nieuwe uitdaging.

De komende weken zal de TC in samenspraak met het bestuur op zoek gaan naar een nieuwe trainer voor volgend seizoen.
Geïnteresseerden kunnen reageren via [email protected]