Nieuwe voorzitter

20 april 2023 12:30

Beste (ere)Leden, Leden van verdienste, sponsoren, supporters en vrijwilligers,

Met trots en enthousiasme kan ik u melden dat wij als bestuur van vv Alblasserdam afgelopen week overeenstemming hebben bereikt met Boyd Bartels als nieuwe voorzitter van vv Alblasserdam.

Wij denken met Boyd iemand te hebben aangetrokken die het ingezette beleid van de afgelopen jaren bij vv Alblasserdam de komende jaren kan continueren.

Met Boyd hebben wij een echte Alblasserdammer in huis die zijn roots bij vv Alblasserdam heeft liggen.

Namens het bestuur wensen wij Boyd veel succes toe!

Zijn aanstelling zal informeel starten bij aanvang seizoen 2023-2024 en formeel goedgekeurd
moeten worden tijdens de ALV van november 2023.

Arjan Maat
Voorzitter vv Alblasserdam