Guess who's back!!

22 april 2023 20:30

Met trots en genoegen kunnen wij melden dat Alblasserdammer Glenn de Jong terugkeert van Nieuw-Lekkerland en komend seizoen weer het oranje-wit gaat dragen!

De veelzijdige speler, die vooral aanvallend het verschil kan maken, maakte op 15-jarige leeftijd zijn debuut in het eerste elftal van VVA en speelde een belangrijke rol in het kampioenschap van vorig seizoen. Naast zijn prestaties op het veld is Glenn al jaren verbonden aan de club als jeugdtrainer. Hij is dan ook een echte Alblasserdamse jongen.

Als club zijn wij ontzettend blij met het signaal dat Glenn afgeeft met zijn terugkeer naar de club. We streven ernaar om een zo sterk en herkenbaar mogelijk elftal samen te stellen, met zoveel mogelijk Alblasserdammers en kwalitatief goede spelers uit de regio. Glenn's terugkeer is daarbij van grote waarde en we kijken uit naar zijn prestaties in het nieuwe seizoen. In reactie op zijn terugkeer zegt Glenn: "Ik kijk er ontzettend naar uit om weer voor mijn thuisclub te spelen en bij te dragen aan de successen van het team."

guess.jpg

IMG-4504.jpg