Talentvolle verdediger David Mubedi (23) blijft bij vv Alblasserdam

25 april 2023 14:15

Daar is de volgende! De 23-jarige verdediger David Mubedi heeft aangekondigd ook volgend seizoen bij de club te blijven.

David, afkomstig uit de eigen jeugdopleiding van vv Alblasserdam, heeft de laatste weken veel minuten gemaakt en heeft bewezen een belangrijke speler te zijn voor het team. Met zijn spel en talent heeft hij veel indruk gemaakt.

David is vastberaden om zijn talent verder te ontwikkelen bij vv Alblasserdam. "Ik heb goed nagedacht over mijn keuze en ben blij dat ik de knoop heb doorgehakt om bij VVA te blijven. Ik voel me thuis bij vv Alblasserdam, kijk met vertrouwen uit naar komend seizoen en hopelijk gaan we dat doen met veel bekenden!" aldus David.

De club is blij met het nieuws en kijkt uit naar de samenwerking met David in het nieuwe seizoen. "We zijn trots dat een talentvolle speler als David, uit de eigen jeugdopleiding, bij ons blijft en we hebben er alle vertrouwen in dat hij een belangrijke bijdrage zal leveren aan ons team. We kijken uit naar het nieuwe seizoen en zijn blij dat David daar deel van uitmaakt", aldus Peter Julicher namens de TC van Alblasserdam.

_ALX8145.JPG

_ALX8147.JPG