Alblasserdammer Murat Elibol blijft in bijzondere constructie

27 april 2023 8:15

Met enthousiasme kunnen wij aangeven dat Alblasserdammer Murat Elibol ook komend seizoen betrokken blijft bij het 1e elftal.

Murat, die al jaren deel uitmaakt van de 1e selectie en zich ook regelmatig vrijwillig heeft ingezet als jeugdscheidsrechter, zal in een bijzondere constructie zijn bijdrage blijven leveren aan het team. Hoewel hij op zaterdag officiële wedstrijden zal fluiten voor de KNVB, zal Murat toch twee keer per week meetrainen met het 1e elftal. Op deze manier kan de club optimaal gebruikmaken van zijn ervaring en inzet om het team en met name de jongere spelers te helpen in hun ontwikkeling. Daarnaast zal het een impuls zijn voor de trainingen.

Als Murat wel beschikbaar is, kan de club altijd een beroep op hem doen. De club is hem dankbaar voor zijn jarenlange inzet als speler en scheidsrechter. “Bovendien zijn wij erg blij dat hij betrokken blijft bij de club op deze manier. Murat kan een mentor zijn voor de jongere spelers en is een voorbeeld door zijn vele inzet voor de club”, aldus Peter Julicher namens de TC.

De club is enthousiast over deze bijzondere constructie en is ervan overtuigd dat Murats betrokkenheid een positief effect zal hebben op het team en de club als geheel.

"Ik ben blij dat ik op deze manier een bijdrage kan leveren aan de club en het team, en tegelijkertijd de toekomstige generatie kan helpen", aldus Murat. "Ik heb jarenlang met veel plezier bij Alblasserdam gespeeld, in de jeugd, het 2e en de afgelopen jaren in het 1e, en heb mooie ervaringen opgedaan als scheidsrechter", voegde hij eraan toe. "We zullen er alles aan doen om dit seizoen zo goed mogelijk af te sluiten en ik kijk er naar uit om volgend seizoen een mentor rol te vervullen en zelf officiële wedstrijden te fluiten op zaterdag", zegt Murat.

_ALX7961.JPG

046F5B85-2964-4AEF-B3CB-F311F59A15DF.jpg