Pupil van de week: Cas van Reenen

27 april 2023 16:00

Zaterdag 29 april is Cas van Reenen pupil van de week bij de wedstrijd Alblasserdam - GJS.

Cas is 10 jaar, zit in groep 7 van 't Nokkenwiel en speelt in de JO11-2.
Naast voetballen houdt Cas van piano spelen. Hij wil later graag profvoetballer worden! Cas zijn positie in het team is rechts voor, dat is ook zijn favoriete positie.
Zijn favoriete club in Nederland is Feyenoord, in het buitenland is dat Paris Saint Germain.
Neymar en Ronalda zijn zijn favoriete spelers. Cas heeft het goed naar zijn zin bij VVA, voor hem zou er helemaal niets hoeven te veranderen. Zijn favoriete speler bij het eerste is Leroy. Hij zou zaterdag graag op de foto willen met het hele elftal!

Wij wensen Cas veel plezier bij de wedstrijd Alblasserdam - GJS!

401DD6ED-B16F-4B27-B9BF-546DA17DB69E.png