Eindfase senioren: Veteranen kampioen! Volgen er nog meer?

14 mei 2023 11:30

Het einde van de competitie nadert!

De veteranen zijn afgelopen zaterdag de terechte kampioen geworden, deze titel werd kracht bijgezet, in een sportieve wedstrijd door een 7-2 overwinning op VVAC. Knappe prestatie van deze 'oudjes', hier een daar wat vuurwerk en een hoop bier!!
Van harte gefeliciteerd met dit kampioenschap en nogmaals top dat jullie op donderdag zijn gaan trainen!
klik hier op de foto's van het kampioenschap te bekijken

Het 1e elftal behaalt de laatste weken weer mooie resultaten, afgelopen zaterdag werd er met 1-2 gewonnen bij Woudrichem. Met nog twee wedstrijden is er nog een hele kleine kans op de veilige plaats 8.  Dan zal er eerst gewonnen moeten worden aanstaande zaterdag van Altena en is men afhankelijk van de uitslag Roda Boys - Papendrecht. Mocht plek 9 veiliggesteld worden, dan wacht er een hele spannende nacompetitie, die dan zal beginnen met een thuiswedstrijd op zaterdag 3 juni. Alle steun is dan welkom om eraan bij te dragen dat staf en spelers een waardig afscheid krijgen van dit seizoen!

Voor het 3e en 4e elftal staat er niets meer op het spel, buiten de eer. Het seizoen zo waardig mogelijk afsluiten en daar waar het kan de andere teams supporten.

Het 023 team greep afgelopen zaterdag de koppositie na een 2-1 thuisoverwinning tegen Drechtstreek. Aanstaande zaterdag wacht er een thuiswedstrijd om 12.00 tegen Beek Vooruit 023, kom het team aanmoedigen, daarna staan er nog twee uitwedstrijden op het programma!

Het 6e elftal is de laatste weken op dreef en heeft alles in eigen hand met nog twee wedstrijden te gaan. Aanstaande zaterdag om 14.15 wacht de thuiswedstrijd tegen ASWH, wanneer de mannen deze wedstrijd weten te winnen, dan kan het kampioenschap in de allerlaatste competitiewedstrijd worden binnengehaald.