Geslaagde voetbalclinic trekt bijna 120 deelnemers

2 juni 2023 12:00

Op donderdag 1 juni organiseerde vv Alblasserdam opnieuw een succesvolle voetbalclinic op hun sportpark. Met een prachtige opkomst van bijna 120 deelnemers was het een avond vol plezier, waar zowel bekende gezichten als nieuwe gezichten de weg naar de club hadden gevonden.

De voetbalclinic vond plaats op maar liefst drie velden, die per leeftijdscategorie waren ingedeeld. Onder begeleiding van de jeugdtrainers van vv Alblasserdam werkten de deelnemers verschillende oefeningen af. Van techniektraining tot wedstrijdvormen, er was voor ieder wat wils! Aan het einde van de training stond er voor alle deelnemers, zoals gebruikelijk, een verfrissend drankje klaar.

De voetbalclinic was opnieuw een groot succes met een fantastische opkomst. Het bestuur van vv Alblasserdam bedankt dan ook graag alle trainers en vrijwilligers voor hun trouwe inzet en hulp bij het organiseren van deze geweldige clinic. Zonder jullie enthousiasme en toewijding zou het niet mogelijk zijn om dergelijke evenementen te realiseren!