Delano van Wiltenburg en Rasheem Sandvliet terug naar Alblasserdam.

3 juni 2023 10:00

Delano van Wiltenburg en Rasheem Sandvliet keren terug naar hun 'oude' voetbalclub vv Alblasserdam voor het nieuwe seizoen.

De technische commissie is enthousiast over de terugkeer van beide heren, die al bekend zijn bij VVA. Peter Julicher, namens de commissie, zegt: "We zijn blij dat deze jongens weer in het oranje wit gaan voetballen. Ze hebben jarenlang in de jeugdafdeling gespeeld en zijn nog steeds begin twintig. Daar zit veel muziek in voor de toekomst! Beide spelers hebben wat tijd nodig om wedstrijdfit te worden, maar dat komt helemaal goed."

Delano is blij met zijn beslissing om terug te keren naar VVA. "Ik heb hier vele jaren in de jeugd gespeeld. Het afgelopen seizoen heb ik vooral aan fitness gedaan en ik kan zeggen dat ik sterker ben geworden. Ik kijk ernaar uit om weer samen te spelen met bekenden in mijn eigen woonplaats." Ook Rasheem is enthousiast. "Ik heb fantastische jaren gehad bij VVA en zelfs op jonge leeftijd al in het eerste elftal gespeeld. Ik kijk ernaar uit om mijn kwaliteiten maximaal te benutten en samen te spelen met bekenden. Nu ga ik hard aan de slag om wedstrijdfit te worden."

Met de terugkeer van Delano en Rasheem krijgt de selectie voor het komende seizoen steeds meer vorm. De TC hoopt de komende weken de definitieve invulling rond te hebben.

fb8e7851-e9c1-4e5e-a2f7-d4f17fd26b94.jpg