Edar Salomão gaat nog een seizoen door bij VVA!

3 juni 2023 12:30

Edar Salomão, de ervaren verdediger van vv Alblasserdam, heeft besloten om nog een seizoen door te gaan bij het eerste elftal van de club. De beslissing van Edar om zijn voetbalcarrière voort te zetten bij de club waar hij al vele jaren de oranje witte kleuren verdedigt, is met open armen ontvangen.
De clubleiding is verheugd over het feit dat Edar ervoor heeft gekozen om nog een jaar door te gaan.

De Technische Commissie van vv Alblasserdam is vol lof over Edar en zijn bijdrage aan het team. "We zijn ontzettend blij dat Edar nog een jaar wil doorgaan. Hij heeft niet alleen veel ervaring, maar is ook een fantastische teamspeler, of eigenlijk clubspeler," aldus Peter Julicher namens de Technische Commissie. "De mix van zijn ervaring en karakter is van toegevoegde waarde voor onze selectie en kan de jongere spelers helpen in hun individuele ontwikkeling."

Edar zelf is ook verheugd om nog een seizoen voor Alblasserdam te spelen. "Al vele jaren speel ik met trots en plezier bij VV Alblasserdam. Het begint wel zwaarder te worden omdat de jaartjes gaan tellen, maar ik kijk er enorm naar uit om komend seizoen met een mooie mix van ervaren spelers en jonge gretige talenten aan de slag te gaan," aldus Edar.

_ALX5647.JPG

_ALX6703.JPG