Invulling technische staf rond

3 juni 2023 20:00

De invulling van de technische staf voor het nieuwe seizoen is rond! Eerder was al bekend dat Tim den Haan, Alex en Collin de Jong de technische staf zouden vormen, maar nu zijn ook de overige posities binnen de staf ingevuld.

De TC is verheugd om te melden dat Jack van Ballegooijen aanblijft als leider van het team. Jack heeft de afgelopen seizoenen een uitstekende bijdrage geleverd bij het eerste en het tweede en zal ook komend seizoen een belangrijke rol spelen in het begeleiden van het team.

Daarnaast zal Femke Nieuwstraten ook komend seizoen aanblijven als fysiotherapeute van vv Alblasserdam. Zij zal haar uiterste best doen om te zorgen dat de spelers fit blijven en snel kunnen herstellen van eventuele blessures.

Ook de positie van assistent scheidsrechter is ingevuld. Bertus Schuit zal het team blijven ondersteunen als assistent scheidsrechter.

Naast de invulling van de technische staf zal ook de Technische Commissie (TC) bij aanvang van het nieuwe seizoen duidelijk zijn. Op dit moment is Peter Julicher het aanspreekpunt voor technische zaken binnen de club. Het bestuur kijkt ernaar uit om binnenkort ook de overige leden van de TC aan te kondigen, zodat alle geledingen binnen de club klaar zijn voor het nieuwe seizoen.

Met een complete technische staf en de aanstelling van een fysiotherapeute en assistent scheidsrechter zet vv Alblasserdam een belangrijke stap in het versterken van de begeleiding en ondersteuning van het team. De club is ervan overtuigd dat deze invulling zal bijdragen aan een succesvol seizoen en kijkt vol vertrouwen uit naar de start van de competitie.