Ahmet Kuyucu nog een seizoen bij VVA

7 juni 2023 9:00

Ahmet Kuyucu heeft aangekondigd dat hij nog een seizoen beschikbaar zal zijn voor het 1e elftal van vv Alblasserdam, hoewel het einde van zijn sportieve carrière op dit niveau nadert.

De Technische Commissie van vv Alblasserdam is verheugd met het nieuws van Ahmet en prijst zijn beslissing om nog een jaar door te gaan.

"We zijn ontzettend blij dat Ahmet nog een jaar wil doorgaan, al kan het wel eens voorkomen dat Ahmet een keer een training en/of wedstrijd gaat missen", aldus Peter Julicher namens de Technische commissie. "Met zijn instelling en kwaliteiten kan hij de groep en (jongere) spelers helpen in hun ontwikkeling. Het is ontzettend mooi dat deze echte Alblasserdammer, die al op 15-jarige leeftijd zijn debuut maakte in het 1e elftal, nog zo van waarde kan zijn."

Ahmet, die ondertussen alweer 34 is en in augustus voor de tweede keer vader wordt, is blij om nog een seizoen door te gaan. "Het spelletje blijft leuk. Ik speel al vele jaren met trots en plezier bij VV Alblasserdam. Alleen met het oog op de gezinsuitbreiding en mijn maatschappelijke carrière, begint het nu erg lastig te worden om het voetballen te combineren. Hierdoor zal ik, in overleg met de trainer, af en toe een wedstrijd of training moeten missen", zegt Ahmet.

"Het lijkt me geweldig om nog steeds op niveau te kunnen voetballen en mee te helpen bij de ontwikkeling van de jongere generatie zodat zij uiteindelijk de kar kunnen gaan trekken. Eerst de focus om dit seizoen zo goed mogelijk te eindigen zodat we dit seizoen waardig kunnen afsluiten. Daarna ga ik genieten van een vakantie en het wederom vader worden.”

Met Ahmet's ervaring en toewijding aan het team, is er geen twijfel dat hij nog een grote bijdrage zal leveren aan vv Alblasserdam in het komende seizoen.

0ea92d42-af33-4f92-8036-530b893071f1.jpeg