Succesvolle en Zonovergoten Warme Slotdag

14 juni 2023 12:15

Op een stralende dag vol zonneschijn werd de succesvolle en zonovergoten warme slotdag georganiseerd, waar jong en oud volop plezier beleefden aan verschillende sport- en spelonderdelen. Het evenement kon alleen mogelijk gemaakt worden dankzij de inzet van onze geweldige vrijwilligers

De dag begon sportief, met een scala aan activiteiten voor alle leeftijdsgroepen. Er waren sportvelden opgezet waar fanatieke deelnemers konden deelnemen aan diverse onderdelen. Jongeren en ouderen streden zij aan zij, terwijl ze hun sportieve vaardigheden demonstreerden en genoten van het gezelschap van medespelers. Het enthousiasme en de energie waren voelbaar op het terrein, en er heerste een vrolijke sfeer.

Na een intensieve ochtend vol sportieve activiteiten was het tijd om de honger te stillen. De geur van een heerlijke barbecue verspreidde zich over het terrein, waardoor deelnemers en toeschouwers zich verheugden op een smakelijke maaltijd. Onze toegewijde vrijwilligers stonden achter de grill en bereidden met liefde en zorg een scala aan lekkernijen.

Na de barbecue werd er afscheid genomen van Arjan Maat, Edwin Meijer en Umut Takac. Tijdens de rust van de helaas verloren na competitie wedstrijd werden al onze kampoeien nog eens in het zonnetje gezet. (veteranen, O23 en 015-1. Onder 15-1 werd ook nog gehuldigd door Materiaal man Rinus Verkaik omdat zij het hele seizoen het beste zijn omgegaan met de kleedkamer, ballen en materialen.

Deze dag was een groot succes dankzij de onmisbare bijdrage van onze vrijwilligers. Hun toewijding, inzet en enthousiasme waren de drijvende kracht achter de organisatie. Van het opzetten en uitzetten van de sportvelden tot het verzorgen van de barbecue en huldigingen ze zorgden ervoor dat alles vlekkeloos verliep. Hun harde werk en toewijding werden zeer gewaardeerd door alle aanwezigen.

Klik hier voor de foto's!