Afscheid van Voorzitter Arjan Maat, Bestuurslid Edwin Meijer en Hoofdtrainer Umut Takac bij vv Alblasserdam

14 juni 2023 13:00

Na een succesvolle slotdag en gezellige barbecue nam voetbalvereniging Alblasserdam op zaterdagavond afscheid van enkele prominente clubleden. Voorzitter Arjan Maat, bestuurslid Edwin Meijer en hoofdtrainer Umut Takac werden in het zonnetje gezet voor hun jarenlange inzet en toewijding.

Arjan Maat, die zijn functie als voorzitter neerlegt, werd tijdens de ceremonie onderscheiden met een zilveren KNVB-waarderingsspeld. De onderscheiding werd hem overhandigd vanwege zijn uitzonderlijke bijdrage aan de club. Maat, zichtbaar geëmotioneerd, uitte zijn dankbaarheid en sprak vol enthousiasme over zijn toekomstige betrokkenheid bij de vereniging: "Het is nu de tijd om afscheid te nemen, maar het zal zeker niet definitief zijn. Ik zet geen punt, maar een komma. Ooit hoop ik weer eens voorzitter te mogen zijn van deze mooie club."

Edwin Meijer, die eveneens afscheid neemt als bestuurslid, werd door de club benoemd tot Lid van Verdienste. Deze prestigieuze titel werd hem toegekend als erkenning voor zijn buitengewone toewijding en inzet voor vv Alblasserdam. Tijdens het afscheid werden bloemen, cadeaus en diverse dankwoorden overhandigd aan Maat en Meijer als blijk van waardering voor hun onschatbare bijdrage aan de club gedurende vele jaren. Koos van Steenis van de onderhoudsploeg verraste Arjan en Edwin met een prachtig fotoboek over de afgelopen 12 jaren waarin zij werkzaam waren voor de club.

Hoofdtrainer Umut Takac werd eveneens bedankt voor zijn inzet en toewijding aan het team. Aanvoerder Ahmet Kuyucu bedankte de mannen namens de spelersgroep.

Tijdens de ceremonie nam ook de nieuwe voorzitter, Boyd Bartels, het woord om zijn voorganger Arjan Maat te bedanken voor zijn toewijding en leiderschap. Bartels, die tijdens de bijzondere algemene ledenvergadering van 4 juli aanstaande officieel zal worden aangesteld als de nieuwe voorzitter van vv Alblasserdam, sprak vol lof over de prestaties van Maat en benadrukte zijn enthousiasme om de vereniging naar nieuwe successen te leiden.

Klik hier voor de foto's!